tisdag 18 maj 2010

Magnolia pirater!

Stafli-kort med piratstämplar från Magnolia!

Undra vad flickorna har i kikaren.... Jag har maskat ihop FairyTale /PirateTilda och FairyTale /Barrel Skull Anchor. Alla stämplar är färgglada med pennor från Copic och Promaker. "Pirat pengar" från Kort og Godt.

På "kartan" har jag stämplat en barometer från Inkido, barometern fick "vikariera" som kompass denna gång, en minidöskalle blev det också och så har jag färstås markerat var skatten finns! :o) Blommor och blad bla från Kort og Godt och Prima, hattnålar från Inkido!

"Sjörövar- Fabbe farfars far...." Stackarn han är ju sjösjuk alla dar! ;)
Lager på lager och Tildas döskalle såklart! Söt som bara den tycker jag!
Samtliga mönster papper kommer från Magnolia. Ramen av döskallepapperet är en Spellbinders som jag lagt dubbel.
Kram Marie

1 kommentar:

  1. Åh vad fint det blev! Du är världsbäst på att dekorera, människa!!!

    SvaraRadera