söndag 15 maj 2011

Adore...



Att skapa av My Mindes Eye´s papper, ur serien "Stella & Rose" gav en riktig vitaminkick! :) Här en i raden av mång LOs med remsor av mönsterpapper. Bilden är på min älskade dotter i hennes "riktiga" element...

Min LO fick gå i Orange och blå/grönt. Jag är kär i mina mister här har jag använt Smooch Spritz "Splash" en underbar blå/grön färg. De runda "bublorna har jag gjort med en fingerdutt.



"Adore" har jag stansat ut med Tim Holts alfabet Chip Block bokstaven R fick "ramen" vara kvar istället för den utstansade bokstaven. En effekt jag stulit av bästa Ulrika MacGregor. Gissa hur jag fått till de tuffa svarta "däckavtrycken"? ;) JO, med legobil!!!!!! Jag fick tipset av Sarah. :)




Mumsiga blommor från bla. Prima.

Passa på att beställa nu när Scrap-Perra har fraktfritt fram tom 15/5! :)

Soliga hälsningar från mig!

/Marie

1 kommentar:

  1. Så herlig LO! Liker de kalre fine fargene og enkeltheten!
    Nyyydelige babysko du har laget under her også!
    klem fra
    Mette

    SvaraRadera