söndag 19 juni 2011

Bok-kort!



Mina favorit papper just nu kommer från Bo Bunny och heter "Gabrielle". Underbara papper med massor av fina detaljer. Man upptäcker hela tiden nya fina saker på dessa papper.




Texten kommer från ett "klippark" i serien "Gabriell". Fjärillarna hittar du HÄR.




"Bokryggen": texten har jag tagit från papperets nedrekant. Inte slänga fina gratis dekorationer... ;) Bradsen har jag hamrat på för att få de i önskad stil.




Här är kortet öppet. En liten fin personlig gåva eller en slant får ju plats om man vill. Kortet är 13x16cm.




Baksidan: Här har jag stämplar "Ulrikas fjäril" och sedan försökt embossat den med "Skylight" vilket misslyckades för min embossing dyna var torr. Men, men det blev en rolig, oväntad effekt trots allt! :)




Här en liten tag som jag gjort med hjälp av Tim Holts die "ATZ Corners". De flesta dekorationer kommer från Tim Holtz.

Jag önskar er en trevlig sommar, kram Marie!

1 kommentar:

  1. Går ju inte att se sig mätt på det här fina bokkortet, jag har tittat upp o ner, fram och tillbaka.
    Den är hur fin som helst!
    //Primia

    SvaraRadera