torsdag 8 september 2011

Överraskningsbox! :o)



För en tid sedan hittade jag denna box på nätet och blev sugen att prova. Det var litte fix och trix men till slut så. Till min hjälp andvände jag en Score-Pal.



Med de underbara Distress Stain från Ranger kan du färga in i princip vad som helst i önskad färg. Här har jag med Bundled Sage och Weathered Wood fått fjärillen och spetsen att matcha nya papper från Bo Bunny "Et Cetera".




Här är hela boxen öppen! Alla dekorationer, blommor, metall, spets mm kommer från Scrap-Perra.
Jag lekte lite med ord "Ska vi leka" och "Ordning och reda". ;)




Små fack till förvaring eller en liten gåva med en hälsning. På de mindre facken har jag embossat med "clear" och sedan "gnossat" med Distress Ink "Walnut Stain".




Jag är kääääär och resultatet ser ni här! ;) En egengjord brads! Med en I-Top kan du skapa dina egna personliga brads hur enkelt som helst. Den stora vita blomman har finaste Mia KL virkat, tack snälla du.



Just nu fungerar mitt kort som förvaring till mina visitkort.




"Leka" nya stämplar från Pysseldax. Mycket användbara stämplar både till kort och LO´s. Stämplarna "pennspetsar" kommer från ett stämpel sett från Tim Holtz.



Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar