torsdag 25 mars 2010

Den fula ankungen.... ;o)


Det färdiga resultatet!

Så här såg den ut när jag köpte den...

...och så här när den var "slaktad". Det är så befriande att göra om saker tycker jag! :o)

Överdelen är en korsettväska. Halsbandet är svart pärlfloss.

Många lager papper blev det och två varv spets, unders tyll som jag embossade med "Frost" EP på från inkido. ;o) Alltid roligt att framhäva små små detaljer tycker jag.
Spets från Kort og Godt.


Samma embossingpulver på foten och de vita "hängarna/armarna" . Vintage!!!!!!

Öljetter och band i korsetten bak.
Allt material och provdockan finner ni hos Ljuva Änglar!

Det var allt för nu! :o)
Kram Marie

8 kommentarer:

  1. Fräckt!!! Vilket arbete =)
    Lena

    SvaraRadera
  2. Wow, att du bara kom på att göra om den så! Helt fantastiskt!! Kram Bella

    SvaraRadera
  3. Åh herregud ... den är helt makalös! Hur kommer du på allt??? Som vanligt är allt du gör helt underbart ... kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara alster du skapar.
    Så mycket fint att titta på.

    //Jenny/e.j.m

    SvaraRadera
  5. Jösses vad snyggt, tycker oxå det är kul att göra om saker så det passar min stil..... verkligen störtläckert...

    Kram Ramona

    SvaraRadera
  6. Wow så läckert - vilket jobb!! Grymt impad!!! :-)

    SvaraRadera
  7. SÅ KULT!!!
    Og den ble veldig MYE finere etter at du hadde slaktet den, og satt den sammen igjen!
    KNALLFIN!!!
    God helg!

    SvaraRadera