söndag 21 mars 2010

KORTHUS! :o)

Ett kort- i papper från Websters! Huset är ihop satt med "Bind it all".

Framsidan med port från Crafty Individuals och små andra stämplar från Inkido.
Här på taket har jag satt en vitmålad tag i wellpapp med ett hjärta som jag fyra gånger har embossar med embossing pulvret "Platinum" från Inkido. Ser du retroblomman? ;)

Underbara detaljer på Wesbsters papper....

Gavel med gatlykta och mer fjärilar Lyktan är embossad med "Koppar" från Inkido.

Gavel med stämplat hjärta (Tatterd Angel).

De turkosa rosorna har jag färgat in med Glimmer mist!

Fler stämplar från Tatterd Angles och Inkido.

Spets på takåsen!

Hela huset sett från baksidan.

Knack, knack! Välkommen in..... :)

Hela insidan av huset....

På insidan har jag använt Spellbinders.....

Fjärilar från Inkido ocg de nya Distresserna!!!!! Ljuvliga!!!!!

....och fina detaljer från Webster papper. Allt material hittar du hos Ljuva Änglar.
Ha en bra Söndags kväll!
/Marie

7 kommentarer:

  1. Ooo wow detta var jättefint!!!

    SvaraRadera
  2. Åh herregud, jag är mållös! (och det händer inte ofta ska du veta!!!) Jisses så vackert, det här MÅSTE jag få kika på i verkligheten! Såååå många vackra detaljer. Du är bäst! Kraaaam!

    SvaraRadera
  3. Å, dette må være noe av det flotteste jeg noen gang har sett! Det er bare så utrolig vakkert.. Papirene er helt nydelige og du har virkelig fått fram hvor vakre de er. Helt fantastisk lite hus......

    Klem,
    Hanne

    SvaraRadera
  4. Åhhh, dette var utrolig lekkert Maria! Og enig med Hanne er, noe av det vakreste jeg har sett!
    Dette var utrolig gjennomført og fint fra innerst til ytterst. Så lekre papirer du har brukt, og masse flotte stempler. den dør var jo superlekker da. Her ble jeg nesten stum av beundring!
    klem fra
    Mette

    SvaraRadera
  5. Men vad fint! Så många fina detaljer och vilken rolig idé :)

    SvaraRadera
  6. Ditt korthus er bare så lekkert!! Helt nydelige papirer du har brukt! Elsker websters!!

    Tusen takk for at du reklamerer litt for oss. Synd du ikke kan bli med!!
    men du har sjansen til å vinne litt godis!!!

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt, underbat, sött, välarbetat.... jag är djupt imponerad Jättefint!!! //Lena

    SvaraRadera