tisdag 14 september 2010

Jag tar över staffetpinnen!!!!!!

Hejsan!

Idag är det min tur att visa en tutorial i denna roliga pysselstaffet!
Jag tänkte visa hur man kan göra egna pappersblommor/rosor, LYCKA TILL! Vill du se fler guider så besök oss gärna på Svensk Scrapbooking och klicka på TV. Välkommen! :)






HÄR hittar du hela schemat för Sagolikt Pyssels pysselstaffet. I morgon lämnar jag över staffetpinnen till Stina som inspirerar oss i sin blog "Get lucky" med en tutorial om stickat/knitting.

Stor kram Marie :)

10 kommentarer:

  1. Vilka fina blommor, sånna måste jag pröva att göra. Tack för tipset =) Vad var det för lim du använde? Det verkade hålla ihop med en gång.

    SvaraRadera
  2. Så tänkte jag också, vilket bra lim du använder. Jättefina rosor. //Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt, dom är så fina och jag får så mycker inspiration, en liten fråga bara.
    Hur får du kanterna att de "nötta" ut, om du förstår vad jag menar ;)

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vackra rosor! Måste pröva nån gång.

    SvaraRadera
  5. Såna borde ju till och med jag kunna göra. :-D

    SvaraRadera
  6. Så söta! Men det ser verkligen pilligt ut! Jag ska tipsa min väninna om detta hon älskar allt med scrapbooking. Då kanske hon kan göra ett par till mig. ;)
    /Elin.

    SvaraRadera
  7. Riktigt fina! Måste garanterat testas :-) Tack för tutorialen :-)
    Kram Monica

    SvaraRadera
  8. Men åh så bra!
    Just vad jag behövde!!!!

    SvaraRadera
  9. Jättefina blommor! Den här tutorialen har jag missat när jag varit in på SS men så bra att jag kunde se den här ist! :)

    SvaraRadera