onsdag 6 april 2011

Cirkus i sta´n!


Får jag be om största möjliga tystnad...

När jag var liten älskade jag att gå på cirkus. Dammet från manegen, djuren, dofterna, ljuden och orkestern. Jag bara satt där och njöt!

Njöt gjorde jag även när jag jobbade med dessa roliga papper från Graphic 45

"Le Cirque".


Cirkusdirektören är lokförare för dagen, han har nog många popcorn uti magen...



...lilla ballerinan trippar nätt, på sin lina lätt som en plätt...



...här är två vagnar till, elefanter som cyklar och clowner som gycklar...



...pom, pom sista vagnen bär, lite blommor här och där...



...men fina clownen vad vill du nu...



...ballerinan vill inte bli din fru...



Cirkuståget rullar vidare. Adjö, adjö kom snart tillbaka, vi vill mera sockervadd smaka! ;)


Tack för att du följde med på resan om en vecka syns vi igen!


Kram Marie

5 kommentarer:

  1. Wow vilket underbart cirkuståg!!!
    Ha en bra dag....

    SvaraRadera
  2. Haha ... vad roligt med ett helt inlägg på rim! :) Jättefint tåg, gillar alldeles särskilt vagnen med en bur (kanske är den till för vilda djur!) Kram!

    SvaraRadera
  3. SUPERFINT TÅG!!!! Tuff tuff tuff...tuffa in på min blogg...;))
    Kramar Sarah

    SvaraRadera
  4. Wow wow wow!!! For et utrolig fantastisk tog!!! Herlige detaljer, og det lukter popcorn og sirkus lang vei!:))
    Klem, Camilla

    SvaraRadera
  5. Underbart! Jag hör cirkusskramlet och ropen!
    SJ kommer att tappa resenärer!
    Ma

    SvaraRadera