lördag 30 april 2011

Ryggsäck!



Yiiipiii nu är det vår, ja nästan sommar!!!

Här har jag gjort en ryggsäck av de fantastiska papperen från Inkidos serie "Is this love?" dubbelsidiga lättarbetade papper. För att få ännu mera liv i papperaet har jag stämplat med Tim Holtz stämplar på det. Dessa stämplar är på G in till butiken!!! Håll utkik!!! :)

Ryggsäcken är enkelt dekorerad med en tag som jag färgat in med "Disress Stain" och sedan embossat på, stämpeln kommer från Tim Holtz...liksom fjärillen som jag har stämplat på krympplast med och krympt. Den lilla text-remsan är klippt från mönsterpapperet.



Hur (k)grymt som helst!

I kedjan hänger också en Facets och en Baubles från Tim Holtz dekorationer. Kedjan kommer från min vinterjacka. ;) Axelbanden på ryggsäcken är ett vitt organza band. Spetsen i kanten av locken hittar du HÄR. Halvpärlorna fick bli "knappar". Du ser också ett och annat ord på väskan de är från Cosmo Crickets fina alfabet.

Tack för att du kikade förbi.
Titta förbi webshoppen också många nyheter på väg in. :)

Trevlig valborg!
/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar